.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی یکشنبه

* ماموران امنيتي رژيم صهيونيستي در نظر دارند طي ديدار با شخصيت‌هاي معارض كردي به ترجمه كتاب موهن آيات شيطاني اقدام كنند. سلمان رشدي مرتد كتاب موهن "آيات شيطاني" را در سال 1367 و با دريافت دستمزد قابل ملاحظه‌اي از دولت انگليس به نگارش در آورد و طي آن به تحريف مباني طرح شده در قرآن، توهين به ساحت پيامبر اسلام(ص)، اصحاب آن حضرت و... پرداخت. پس از انتشار اين كتاب موهن، امام خميني(ره) طي حكمي نويسنده اين كتاب را مرتد دانست و حكم اعدام سلمان رشدي را صادر فرمود. از آن زمان تاكنون نامبرده تحت حفاظت شديد انگليس و آمريكا قرار دارد. انتشار اين كتاب به زبان‌هاي مختلف در روماني، باكو، آلمان و ساير كشورها خشم مسلمانان را در پي داشت اما اخيراً نيز شنيده شده است يك هيئت پنج نفره از ماموران امنيتي رژيم صهيونيستي (موساد) با هدف ترجمه كتاب موهن (آيات شيطاني) به زبان‌هاي كردي و عربي به اربيل عراق عزيمت كرده‌اند. به گزارش
آتي يوز، ديدار محرمانه با تعدادي از شخصيت‌هاي ادبي، فرهنگي و احزاب معارض كردي از جمله برنامه‌هاي اين هيأت در توزيع افكار نادرست طرح شده در اين كتاب موهن است.

* حضور در مسابقه فوتبال ايران و برزيل با هزينه
بيت المال، انتقادهاي زيادي را برانگيخته است. سايت فردا نوشت: ديدار تيم‌هاي فوتبال ايران و برزيل علاوه بر تماشاگران حاضر در ورزشگاه تماشاگران ويژه ديگري نيز داشت كه همگي از مديران ارشد سازمان تربيت بدني و فدراسيون فوتبال بودند. اين سايت افزود: حضور تمامي اين مديران فوتبالي براي تماشاي ديدار تيم‌هاي ايران و برزيل با هزينه بيت المال جاي سوال دارد. اين مديران درصورتي كه مايل به تماشاي ديدار تيم‌هاي ايران و برزيل بودند مي‌توانستند با هزينه شخصي خود به ابوظبي سفر كنند. برزيل، سه بر صفر برنده اين مسابقه بود.

* سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي با ارسال نامه‌اي درباره مطلب چاپ شده در ستون جهت اطلاع درخصوص شكايت خواننده زن بوشهري از تيتراژ پاياني مجموعه تلويزيوني "مختارنامه" در روزنامه مورخ 14/7/89 توضيح داد: "پس از انتشار مطلبي در برخي رسانه ها، مبني بر استفاده غيرمجاز از صداي هنرمندي در عنوان بندي پاياني مجموعه تلويزيوني مختارنامه، موضوع بررسي و مشخص شد اين نواي لالايي گونه در مجموعه‌اي تحت عنوان "موسيقي مذهبي شيعيان ايران" در بخش "تعزيه‌هاي بومي بوشهر" با عنوان "مرثيه علي اصغر براساس لالايي" آمده كه داراي مجوز انتشار به شماره 5979 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي بوده و توسط انتشارات ماهور به دفعات منتشر و در سال 1388 مجدداً منتشر و به بازار عرضه شده است. استفاده از اين موسيقي نيز طي توافق رسمي صورت گرفته بين آهنگساز پروژه آقاي "امير توسلي" با مدير موسسه نشر ماهور آقاي "محمد موسوي" به عنوان صاحب قانوني اثر ذكر شده صورت گرفته و براين اساس، مطابق عرف آهنگسازي در ايران استفاده از قطعه مذكور از نظر قانوني بدون مانع است. البته جهت رعايت حقوق معنوي اين هنرمند بوشهري و پديدآورندگان اثر نيز، اين موضوع در بخش منابع و ماخذهاي موسيقي در عنوان بندي پاياني سريال مختارنامه نيز ذكر شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.